02165536644

info@kavoshtebco.ir​

اشتراک گذاری
بازدید معاون علمی و فناوری

گام بلند شرکت در جهت دریافت گواهی نامه ها و استاندارد های معتبر

شرکت کاوش طب آینده نگر از ابتدای تاسیس با هدف تولید محصولات با کیفیت و ثبت یک برند معتبر در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی و داروسازی ، پیوسته در حال ارتقاء علمی و کیفی خود بوده است. از این رو با هدفگذاری مشخص، گامی بلند در جهت اخذ استاندارهای معتبر از جمله استاندارد مدیریت کیفیت ، گواهی نامه های ایزو و ثبت محصولات دانش بنیان برداشته است.

جناب آقاي دكتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور با هيأت همراه صبح امروز 23/5/99 ضمن حضور در محل كارخانه، از مجموعه شركت هاي دیگر مجموعه بازديد كردند. طی بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور، تشکر از حمایتهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بیان چالش‌ها و موانع تولید، ویژگی‌ها و برتری‌های محصولات این شرکت نسبت به مشابه خارجی از جمله رقابتی بودن قیمت و امکان تعمیرات و پایش دوره‌ای آن‌ها در شرکت و از همه مهمتر تولید محصول متناسب با نیاز و سفارش مشتری در کنار کیفیت بالای آن‌ها، از موضوعاتی بود که در گزارش مدیرعامل شرکت مطرح گردید.

در این بازدید، جناب آقاي دكتر مهبودي رئيس هيأت مديره گروه دارویی سیناژن، جناب آقاي دكتر کبیری معاون محترم وزیر تعاون، جناب آقاي دكتر قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری نیز حضور داشتند.

دیگر اخبار کاوش طب آینده نگر
مشاوره آنلاین کاوش طب
ارسال