02165536644

info@kavoshtebco.ir​

اشتراک گذاری
استاندارد مدیریت کیفیت

گام بلند شرکت در جهت دریافت گواهی نامه ها و استاندارد های معتبر

شرکت کاوش طب آینده نگر از ابتدای تاسیس با هدف تولید محصولات با کیفیت و ثبت یک برند معتبر در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی و داروسازی ، پیوسته در حال ارتقاء علمی و کیفی خود بوده است. از این رو با هدفگذاری مشخص، گامی بلند در جهت اخذ استاندارهای معتبر از جمله استاندارد مدیریت کیفیت ، گواهی نامه های ایزو و ثبت محصولات دانش بنیان برداشته است.

استاندارد مدیریت کیفیت

استاندارد مدیریت کیفیت ISO-9001

هدف از تدوین این استاندارد به وجود آوردن الگویی بین المللی برای پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت و تضمین کیفیت بوده که مورد استقبال در سطح جهان قرار گرفت. در واقع استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 9001 به یک محصول خاص داده نمی شود، بلکه فرایند تولید کالا یا خدمات را در یک واحد تجاری مورد ارزیابی قرار می دهد.

مزایای بکارگیری استاندارد ایزو 9001

  • شفافیت فرایندها و شاخص ها در سازمان.
  • بررسی فعالیتهای سازمان مطابق با اهداف سازمان.
  • جلوگیری از دوباره کاریها به واسطه ی تعریف فعالیت های سیستماتیک.
  • افزایش توان رقابتی در عرصه بین الملل.

استاندارد مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی 13485 ISO

ایزو 13485 در حقیقت مبناهای سیستم مدیریت کیفیت را مشخص می کند که در آن سیستم سازمان مربوطه نیاز به ارائه مدارک و نشان دادن توانایی خود در ارائه تجهیزات پزشکی و خدمات مرتبط با آن را دارد.
سازمان هایی می توانند از استاندارد ایزو 13485 استفاده کنند که فعالیت آنها شامل یک یا چند مرحله از طراحی و توسعه، تولید، ذخیره سازی و توزیع، نصب و یا خدمات یک دستگاه پزشکی و یا ارائه فعالیت های مرتبط (مثلا پشتیبانی فنی) باشد
الزامات ایزو 13485 می تواند برای سازمانها صرفنظر از اندازه آنها و صرف نظر از نوع آنها مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت دانش‌بنیان

شرکت‌های دانش‌ بنیان، شرکت‌هایی هستند که عنصر علم و دانش، بخش جدایی‌ناپذیر آنها محسوب می‌شود. به بیان دیگر، برخلاف بسیاری از شرکت‌های تجاری، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند هیچ‌گونه مال قابل لمس و مادی نظیر زمین، ماشین آلات و دستگاه‌ها و تجهیزات تولید نداشته باشند و صرفاً با ترکیب دانش، فناوری و تخصص‌های علمی و پژوهشی، فعالیت کنند. ماهیت علمی و دانش محور این شرکت‌ها موجب شده است که قشر دانشگاهی و پژوهشگر، مانند اساتید دانشگاه و اعضای هیئت علمی، نقش بسیار مهمی در آنها ایفا کنند.

دیگر اخبار کاوش طب آینده نگر
مشاوره آنلاین کاوش طب
ارسال